ویژه های خبری

برمر از راه اندازی پویش نذر خون بامحوریت کمک مومنانه خبر داد و گفت: با توجه به کمبودی که بانک خون کشور در ایام کرونایی پیدا کرداز این رو در قالب اعزام سازماندهی شده در فریدونکنار ۵۰ واحد معادل ۲۵ هزار سی سی خون به انتقال خون آمل ارسال شد.

به گزارش کناریها به نقل از شبستان «محمد برمر» شامگاه (13شهریور) در آئین مرحله دوم نهضت کمک مومنانه شهرستان فریدونکنار  ضمن یادآوری یاد و نام شهیدان حاج حسین بصیر و حاج عبدالله جعفر زاده بیان کرد: همزمان با کشور، مردم این شهرستان نیز در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص شرکت در رزمایش مومنانه برای کاهش درد نیازمندان و آسیب‌دیدگان که واقعا هم موثر بود جانانه پای کار آمدند.

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: در بحث تدارک بسته معیشتی در این مقطع در حد فاصل عید غدیر تا محرم ۲ هزار و ۳۰۰ بسته با ارزش هربسته ۳۰۰ هزار تومان در مجموع ۷۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شد.

وی از تهیه۲۳۵ بسته لوازم التحریر به همت بسیج دانش آموزی به ارزش ۵۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: در حوزه اهدای جهیزیه برای نوعرسان ۴۰ میلیون تومان و در بخش درمان و دارو ۱۱ میلیون تومان توسط مردم نوعدوست این شهرستان کمک شده است.

برمر از راه اندازی پویش نذر خون در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به کمبودی که بانک خون کشور پیدا کرد و در ایام کرونایی نیاز به تزریق خون بیشتری داشتند از این رو در قالب اعزام سازماندهی شده در فریدونکنار ۵۰ واحد معادل ۲۵ هزار سی سی خون به  انتقال خون آمل  ارسال شد.

وی به مشارکت بسیج و پاسداران برای تهیه بسته های معیشتی اشاره کرد و افزود: ۸۰۰ بسته در حوزه اداری توسط بسیج اداری سپاه تدارک و توزیع شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

کناریها | خبری | تفریحی | شخصی | مذهبی