ویژه های خبری

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اجرای دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه از کمک یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی فریدونکاری‌ها به نیازمندان خبر داد.

به گزارش کناریها به نقل از بسیج محمد برمر ظهر امروز با عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولای متقیان اول مظلوم عالم امیرالمومنین علی (ع) با اشاره به اجرای فرامین مقام عظمای ولایت درباره رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اعلام کرد:‌در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه که در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار شد، مردم فریدونکنار ۴ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی را تهیه و به دست نیازمندان آسیب دیده از کرونا، رساندند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۵ میلیون ریال می‌باشد، افزود:حماسه مومنانه مردم قابل وصف نیست.

به گفته برمر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه با همت مردم برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.  

فرمانده سپاه فریدونکنار در ادامه با یادآوری اینکه چند روزی می‌شود که در حال تهیه بسته‌های معیشتی برای سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه هستیم، اضافه کرد:‌سومین مرحله این رزمایش در شب عید فطر اجرا می‌شود و در حال حاضر نیز برنامه‌ها ریزی‌ها برای جمع آوری کمک‌های مردمی صورت گرفته است. 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

کناریها | خبری | تفریحی | شخصی | مذهبی