ویژه های خبری

عبداله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران:

۱۶۳ هزار و ۴۱۴ نفر از هم استانی‌ها پارسال به مراکز اهدای خون سراسر استان مراجعه کردند که از این تعداد مراجعه ۱۳۴ هزارو ۱۰۲ نفر شرایط اهدای خون داشتند.با حمایت هم استانی‌های نوعدوست و اهداکنندگان همیشه همراه، اداره کل انتقال خون مازندران در سال ۱۴۰۱ موفق شد ۲۰۸ هزار و ۸۳۱ واحد خون و فرآورده‌های خونی را در بین مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان توزیع کند.نیاز به خون مستمر و همیشگی است و فرآورد‌های خونی قابلیت ماندگاری بمدت طولانی ندارند و همه هم استانی‌ها را به اهدای خون دعوت می‌کنم.

عبداله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران:

۱۶۳ هزار و ۴۱۴ نفر از هم استانی‌ها پارسال به مراکز اهدای خون سراسر استان مراجعه کردند که از این تعداد مراجعه ۱۳۴ هزارو ۱۰۲ نفر شرایط اهدای خون داشتند.

با حمایت هم استانی‌های نوعدوست و اهداکنندگان همیشه همراه، اداره کل انتقال خون مازندران در سال ۱۴۰۱ موفق شد ۲۰۸ هزار و ۸۳۱ واحد خون و فرآورده‌های خونی را در بین مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان توزیع کند.
از مجموع اهداکنندگان خون، ۸۱ هزار و ۳۰۶ نفر مستمر، ۳۸ هزار و ۸۹۷ نفر با سابقه و ۱۳ هزار و ۸۹۹ نفر نیز اهداکننده خون بار اولی بودند.


نیاز به خون مستمر و همیشگی است و فرآورد‌های خونی قابلیت ماندگاری بمدت طولانی ندارند و همه هم استانی‌ها را به اهدای خون دعوت می‌کنم.

پنج پایگاه ساری، بابل، آمل، تنکابن و بهشهر صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و شب‌ها پس از افطار از ٢٠ تا ۲۴، مرکز ثابت خونگیری قائم شهر فقط شب‌ها ۲۰ تا ۲۴ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

کناریها | خبری | تفریحی | شخصی | مذهبی