ویژه های خبری

آنچه در شهرستان فریدونکنار به عنوان دومین شهرستان کوچک استان مازندران مشهود است کم توسعه یافتگی آن در همه ابعاد است،عدم توسعه زیرساختی یکی از مسائل به شمار می رود که شما در سطح شهرستان فریدونکنار کمتر خدمات مناسب فرهنگی،رفاهی،ورزشی دولتی و رایگان می بینید.

این امر باعث شده چه از لحاظ گردشگری و چه از لحاظ ایجاد اوقات فراغت سالم و همچنین سرگرمی مفید فریدونکنار از باقی شهرها عقب بماند و حتی شهروندان خودش را هم نتوانسته جذب نماید.

آمار بد آسیب های اجتماعی گواه این مسئله هست که فریدونکنار در زمینه های مختلف دچار ضعف های عدیده می باشد که امروزه از این شهر به عنوان کم توسعه یافته ترین شهر کشور یاد می شود

حال میخواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا ورزش در این شهر گران است؟ با نگاه به اماکن ورزشی موجود در شهرستان و با توجه به هزینه های ماهانه باشگاه ها و مدارس ورزشی موجود در شهر میتوان گفت بله گران است و برای قشر متوسط و رو به پایین جامعه در برخی مناطق کم برخوردار و با توجه به مسائل اقتصادی این روزها ورزش گران و پر هزینه می باشد که لازمه رفع این مشکل افزایش زیرساخت ها و مخصوصا ورود جدی دولت به این موضوع می باشد.

سالن های ورزشی خصوصی و باشگاه های خصوصی مطمنا برای بازخورد هزینه و سرمایه خود محق هست تا هزینه دریافت کند اما دولت و زیرمجوعه های آن و مخصوصا شهرداری و شورای شهر به عنوان نهاد غیرانتفاعی و انتخابی باید در زمینه خدمات رایگان ورزشی تلاش کنند تا گسترش ورزش در تمامی مناطق از جمله محلات محروم و آسیب دیده بیشتر شود و این امر مطمنا باعث کاهش آسیب های اجتماعی گردد.

یادداشت:قربانعلی خبازی کناری

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

کناریها | خبری | تفریحی | شخصی | مذهبی